rüyalarım

fırtınalı gecenin ardından aklımda yer eden birkaç rüya:

dairemizin karşısında oturan iri kıyım bir adam evimize girmek istiyor. annem engelliyor. ben sesleri duyup araya giriyorum. adam evimizin 3 adım içine girmiş. adamı itekliyorum. bir yandan polis çağırmakla tehdit ediyorum. adam cüsseli biri. istese beni bir vuruşta devirebilir ama söylenerek geriliyor. evine giriyor. kapısı açık. koltukta oturduğunu ve bizi gözetlediğini görebiliyorum.

ikinci rüya: erkek kardeşim ve babamla plajdayız. biraz arkamızda genç ve güzel bir kız güneşleniyor. tahminen lise çağlarında. bize baktığı belli. ilgimi çekmesine rağmen hiç adım atmıyorum. ama kardeşim atılıyor. kızla muhabbeti kuruyor. kur yapıyorlar. dudak dudağa öpüşmeye kadar götürüyorlar işi. kız, herkes burnumdan kıl aldırmadığımı sanıyor ama ben de birinin adım atmasını bekliyorum aslında, diyor... (devamını hatırlamıyorum ya da sahne kopuyor)

...yine aynı plajda deniz kenarındayım. hava rüzgarlı. bir anda havalanıyorum jedi master gibi. kollarımı açıyorum. martı gibi havada durabiliyorum. ama denizin dalgaları gelip gittikçe hava akımımı etkiliyor. dalga çekildikçe deniz o engin böğrüne beni de çekecekmiş gibi. ama kontrolümü sağlıyorum. plajda içerlere doğru süzülüyorum ve konuyorum. (bu uçma hadisesini ara ara yaşıyorum. deneyimliyim bu konuda) ...plajdan ayrılma vakti. eşyalarımızın bulunduğu kabin/baraka çöplerimizle darmadağın halde. aileden hiç kimse temizlemek için oralı olmuyor (annem ve kızkardeşim de var sahnede şimdi). ben de boşveriyorum ama kızıyorum içimden. babamla erkek kardeşim bizden ayrı gidiyorlar sanırım. annem ve kız kardeşimle yola koyuluyoruz.

hava kararmış. 3 serseri görüyorum, karşı yoldan geliyorlar. biri ta 20 metre mesafeden sigara izmaritini göğsüme fırlatıyor. göğsümde yanmaya başlar bir sıcaklık hissediyorum. dayanamıyorum. zaten kafam bozuk deyip adamlara karşılık veriyorum. kafamın bozuk olmasının nedeni erkek kardeşimin kızla kolayca muhabbet kurabilmesi ve plajda arkamızda bıraktığımız pislik. bundan eminim. serseriler bana saldırıya geçecekler. kız kardeşime olabildiğince hızlı kaçmasını söylüyorum. serserilerden biri elinde bıçakla üstüme atılıyor. onu güç bela savuşturuyorum derken, yarı uyanık hale geliyorum (sanırım). ama hala rüyanın etkisindeyim. diğer iki serseyi nasıl alt edebilirdim onu düşünüyorum hala.