şu anda dünyada dönen sevişmelerin çetelesi

herkesin kafasından geçmiştir. şu anda yapılan sikişin hesabından bahsediyorum. sırf başarılı doğumların hesabı yapılsa bile ortaya birbirimizi kandırmamamız gereken bir tablo çıkıyor. kabaca 7 milyar insan; ortalama ömür 70 yıl desek = 25.550 gün = 613.200 saat = 3.6792.000 dakika. böl bunu 7 milyara: kaba hesap dakika başına 2 sevişme zuhur ediyor demektir. buna onanist, doğum kontrollü, eşinsel, oral, anal ve hayvanlı seks dahil değil tabi. sadece sonu bebekle biten operasyonlar...


nerden aklıma geldi şimdi bu? şurdan: ijustmadelove.com/ elalem az önce yediği haltı nerede, hangi cinsle, ve hangi posizyonları kullandığını belirterek google maps'den ifşa ediyor. bize de bakmak düşüyor (tabi yalan dolan veriler giren de oluyordur).

güncelleme: pek saygıdeğer sinefil zat yucitek'ten yukarıda bahsettiğim site fikrinin Le fabuleux destin d'Amélie Poulain filminin başında bir yerlerde geçen sahneden apartılmış olduğu iddiası geldi. o filmi ben de izledim ama ne yalan söyleyim, hatırlayamadım. ben yine de özellikle abaza kesim arasında "ne şikiş dönüyordur şimdi var ya" düşüncesinin evrensel olduğunu, bu siteyi yapanların da bu ihtiyacı karşılamaya yönelik amme hizmeti saikiyle hareket ettiğini düşünüyorum. amme hizmeti.., amm...me... me... hmm...