her şey yolunda

4 yorum:

  1. İzledin mi bilemiyorum ama aklıma Richard Linklater'ın Waking Life filminde ki araba sahnesini getirdi. İzlemediysen de, şiddetle tavsiye ederim. :)

    YanıtlaSil
  2. linklater'ı severim ama o filmi izlemek bir türlü nasip olmamıştı. izlenecekler listesinin ön sırasına aldım şimdi. teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Linklater o tip iki filmi var bildiğim kadarıyla; bir de ilk dönemlerinde çektiği 'Slacker'. Waking Life ise Slacker'ın bir üst boyutu. Eğer izlemediysen, ilk Slacker'ı izle derim.

    Bir başka kayıtta da Before Sunrise'a dikkat çektiğini gördüm. Ne şahane film; birbirlerini tanımayan iki -karşı cins- insan bir anda felsefe yapmaya başlıyor. Olacak iş değil. :D

    YanıtlaSil
  4. o zaman ikisini de sırayla izleyim ben :)

    before sunrise ile tanımıştım yönetmeni ilk. yeri özeldir bu yüzden benim için :)

    YanıtlaSil