güle güle denizbank

6 senedir müşterisiyim buranın. şu son döneme kadar hiçbir sorun yaşamamıştım. ancak birkaç aydır yaptıkları küçük minik hinliklerle iyiden iyiye dellendirdi.

önce her otomatik fatura ödemesi için 50 kuruş kesmeye başladı. 6 talimatım var ki bu yılda 36 tl ediyor. ayrıca her işlem için de 3 kuruş devlet baba nasipleniyor. hey allahım. ardından her ay gönderdikleri ekstrelerin de ücretini almaya başladılar (o da 25 kuruş mu ne). şimdi de 45 tl yıllık kart ücreti keser olmuşlar.

uzatmayacağım, gerek şube, gerekse müşteri hizmetlerinden bunlar nedir, ne değildir, ne yapılabilir her şeyi sordum ettim. artık son dönemde bunlara ne olduysa müşteriyi fırsat buldukları her delikten tiftiklemek üzerine kurulu yeni bir düstur edindiklerine kani oldum.

kafaya koydum ziraat'e geçiyorum. sikecekse de devlet siksin. ayrıca yeniledikleri internet şubesi de bok gibi.