kısa kısa

• oturmanın insan sağlığına ölümcül derecede zararı varmış. bir çare bulmalı. ama nasıl?

• şikago üniversitesinin 90 yıllık asur sözlüğü projesi nihayet tamamlanmış. hatta sitesinden pdf olarak parça parça indirebiliyor. bir de 2045'te tamamlanacak hitit sözlüğü projesi varmış.

• buzdolabında ne var? hangi şarkıyı dinliyorsun? sorsan-ayıp-olmaz-ama-garip-kaçar türü mahrem merakı devam ediyor.

• 2011 milletvekili seçimlerinde evet mührü bastığım aday oy kullandığım sandıkta 1 oy almış. milletvekili olmuş ama. sandık sandık sonuçları öğrendiğinde beni merak etmiş midir acaba?

• open source diye diye software aleminin başının etini yiyen google'ın open source chrome'u plugin'lere gerek kalmadan pdf ve flash açıyor ama gelgelelim open source'un tillahı xml ve rss formatlarını insanın anlayacağı biçimde göstermekten aciz. delleniyorum arkadaş.

• yaklaşık 1 aydır bilboardlarda pizza reklamı görünce canım acayip pizza çekiyor ama üşengeçlikten/unutkanlıktan vs bir türlü sipariş veremedim. bir keresinde dominos'a telefon etmeyi başardım. onda da sesim bozuk geliyor diye siparişi alamadılar. ben niye pizza yiyemiyorum lan?

• kedi köpek videoları internetin önemli bir parçası artık. bu çok güzel bak, valla.

contorium... lafı uzatmayacağım: bu minarel hakkındaki gerçekleri öğrenmeye halkımız henüz hazır değil.

• inception'ı izledim. hayal kırıklığı. bildiğin hollywood aksiyon filmi. içinde di caprio olan filmden ne zaman hayır gelmiş ki.

• suriyedeki olaylar yüzünden batı medyasınca hayatından endişelenen suriyeli lezbiyen aktivist, amerikalı bir adam çıkmış. ne güldüm. eleman istanbul'daymış hatta.

• sirkeci'de çiğ köfteci ali usta diye birine götürdüler. kolum kalınlığında dürümü 2tl'ye verdi. ama asıl olay serviste.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder