bir yaz gecesi hülyası

bacağına dokunarak başladı her şey. o zamana kadar bunu taciz olarak görmüştüm ve onun da taciz olarak algılayacağını düşünmüştüm. o kadar güzel ve kendinden habersiz gibiydi ki kendimde ona dokunma hakkı göremiyordum. ama uzun süredir de birbirimizi tanıyorduk. bacağını elimin içiyle kavramıştım. hemen geri çektim. bu ihtiyati bir geri çekme değildi. her şey anormal bir şey olmamış gibi gelişti. o da hiçbir tepki vermemişti. bu olumlu bir mesaj olabilirdi ama emin olabilmek için henüz erken. onun da emin olması gerekli.

sonra yürümeye başladık. içgüdüsel olarak ikinci adımı attım. tek kolumla beline sarıldım. bunu bekliyormuş gibi o da sarıldı. hem de benden daha sıkı bir şekilde. sonrası bir çığ gibi geldi. bakışmalar daha uzun. dokunuşlar daha sert. ve öpüşme.

meğer o da sevilmeyi beklermiş.

[taslakları karıştırırken denk geldim. 8/15/10 tarihinde gördüğüm bi rüyaymış. işin garibi rüyadan hiçbir şey anımasayamadım. sanki başka birinin hikayesi gibi. pek adetim değil böyle yazmak. acaba sıkıntı yapmasın diye mi?]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder