google dictionary iyi güzel has da bazen insanı delirtiyor. yanlış hatırlamıyorsam google dictionary geçen sene oxford pocket dictionary'nin tanımlarını kullanmaya başladı. işte o gün bugündür bazı kelimelerin tanımları adeta insanla dalga geçer nitelikte. misal bugün karşılaştığım bir tanesi: 
intransigent ne demekmiş anladınız mı? intransigent birine intransigent denirmiş ya yaa. hey allahım. bunun gibi tanımlar özellikle adverblerde çokça var. misal happily nedir öğrenmek istediğinizde in a happy manner gibi bir tanım çıkabilir karşınıza. lan zaten ben happy'nin ne demek olduğunu bilsem ordan çıkarırım happily'nin ne demek olabileceğini. kelime sırıtıyor ben adverb'üm diye. 

eskiden kağıt israfı olmasın diye her kelimenin çeşitli halleri için tekrar tekrar tanım yapmamak anlaşılır bir şeydi ama bu huyu elektronik ortamda devam ettirmek nedir yahu? zaman kaybı. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder