günün çakallığı

bugün dünyaca ünlü bir lüks oteller zincirine online iş başvurusu için bir yakınım ingilizce bilmediğinden yardımımı istedi. yanında ayrıca bu işlemleri daha önce yapmış bir iş arkadaşı vardı. ben cv bilgilerini ingilizce girdikten sonra adı sanırım qsb gibi bir şey olup açılımının ne olduğunu bilmediğim 50 dakikalık 45 soruluk, iş ortamındaki dağınıklık ve düzenlilik üzerine türkçe bir test vardı. testin orta sorularına geldiklerinde belli bir düzene göre yerleştirilmiş eşyaların olduğu bir resim önlerine geldi ve bir sonraki resimde bu gösterilen düzene göre kaç adet düzensizlik olduğunu girmeleri istendi. tabi bu arada önceki resme geri gitme olanağı yoktu ve dahası testin süre sınırlaması vardı. benim aklıma bi cinlik geldi. ilk resmi bilgisayara kaydetmeyi denedim ve voila! sonrası çocuk oyuncağı tabi.

testi daha 25 dakikamız varken bitirdik. anlattıklarına göre bu test yüzünden otele doğru dürüst eleman alınamıyormuş. hakikaten aşırı dikkat gerektiriyor. ancak kimsenin aklına bu cinliğin gelmemiş olması şaşırtıcı doğrusu. testten önce yapılan kalem kağıt hazırlığından ben de buna ihtimal vermemiştim. java ya da flash tabanlı bir testtir diye tahmin ediyordum ama bildiğin jpg resmi dayadılar önümüze. aha bunlar da pc'ye kaydettiğim düzenli hal resimlerinden birkaçı: 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder