kısa kısa

- rusya'dan bir doktor email atıp dermographism ile ilgili kitabında kullanmak için kendi çektiğim bir fotoğrafın iznini istedi. verdim gitti. ilk defa bilime faydam olacak diye adama özel 3 foto daha çekip yolladım hatta.

- şu ara haxball'a sardım. günde yarım saat takılıp çıkıyorum. çocukluktaki mahalle maçları gibi. yalnız oyunun kastıran bir oynanabilirliği var. klavyenin yön tuşları kırıldı kırılacak. bir de her defasında unable to connect sıkıntısı yaşatmasa.

- vodafone sms ile tweet alımını sınırlamış. tweet göndermeyi de hepten paralı yapmış. on/off komutları bile paralı. sizin yapacağınız işi sikeyim.

- laptopun mouse taktığım usb girişinde bir sorun var. girişe biraz dokununca hemen windows usb takıp-çıkarma sesi geliyor. deli ediyor deli.

- türkiye hakkında yarı doğru yarı yanlış yazı yazan amerikalı bir gazeteci hakkında eleştirel bir yazı yazacaktım. önce biraz araştırma yapayım derken facebook arkadaşı oldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder