iş bankası internet şubesi

şöyle diyeyim: babamın denizbank, asyabank ve halkbank vs tüm internet hesaplarını ben kontrol ediyorum.  ama gelgelelim kendime ait yekten hesabın olduğu iş bankası internet hesabına girebilmek tam bir işkence. zırpırt şifre değiştirtiyor. artık en son hangi şifreyi kullandığımı hatırlayamadığımdan telefon edip de yeniden almak bile faydasız geliyor. 

onu bırak, internet şubesine girebildiğimde yeni bir hesaba havale/eft bile yapamıyorum. yok bilmem kaç para bayılıp anahtar gibi şifrematik taşımam lazımmış, yok javalı telefon lazımmış, yok şubeye gitmek lazımmış bilmem ne. işte beni benden alıkoymayı böyle başaran güvenli bankadır iş bankası. giremiyorum, kullanamıyorum ama güvendeyim çünkü ben giremiyorsam kimse giremez. 
çok merak ediyorum: ben kendi hesabıma giremezken yüzbinlerce hesabın sorumluluğunu taşıyan işbankası çalışanları işlem yapabilmek için nasıl giriş yapıyorlar? en basiti günlük dna testi yaptırmıyorlarsa kendimi hiç de güvende hissetmeyeceğim bilmiş olsunlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder