ekşi duyuru

ne zaman oldu bu değişiklik bilmiyorum ama ekşi duyuru'da bir haftadan eski duyuruları silmemize izin verilmiyor artık. sebeplerden biri cevap yazanların emeklerinin heba olması engellemek olabilir. duyurusunu silenlere karşı açılan bir sürü duyuru hatırlıyorum.

ancak bu duyuru silmeyi engelleme işi bence tam tersi etki yaratacak. yani benim duyurumu silme olanağım elimden alınırsa işimi gördükten sonra bir haftaya kalmaz o duyurumu silerim ben. yarın öbür gün başıma ne iş açacağı belli olmayan bir duyuruyu silememektense peşinen önlemini alırım diye düşünüyorum. kaldı ki duyuru silenlerin birçoğu bunu sıcağı sıcağına, aynı gün içerisinde falan yapıyor. insanlar da bu kitleye kızıyor zaten. yoksa 1 haftadan eski bir duyurunun silindiğini pek farkeden olduğunu zannetmiyorum.  

bir duyuruda şöyle bir öneri getirmiştim:

bence olacaksa silenmemesi istenen sorularda soru soranın nickini silebilme hakkı da olsun en azından. soru anonimleşsin yani. hatta en baştan anonim soru sorabilme olanağımız da olsa güzel olur. günlük 1 anonim soru sorabilme hakkımız olsa pek kötüye kullanım da olmaz. ne dersiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder