Kac gundur bir seyler yazasim var ama bir turlu elim gitmiyor. Writer's block gibi bir sey degil. Yazacak cok konu var. kimisinde konuya nerden, nasil girsem diye dusunup duruyorum. Kimisi cok ozel, utaniyorum. Kimisi de paylasilmaya deger mi bilemiyorum. En sonunda su aralar ogrenmeye calistigim fransizcada buldugum turkceye telaffuzuyla gecmis kelimeler listesi yapmaya karar verdim. Ama ona da usendim liste uzun oldugundan, taslaklarda duruyor simdi giris yazisiyla. 

Bu zamana kadar blogda cogunlukla ya genel konular hakkinda ahkam kestim ya da baskalarindan alintilar yaptim. Kendimden bahsetmek cok zor benim icin hala (kendime dair sadece bu tespiti rahatlikla yapabiliyorum). Blogun basindaki "bir insan da senin yuzunden sıkılsın..." alintisini kendimi anlatmak icin motivasyon olsun diye yazmistim halbuki. 

Herneyse, madem yazamiyorum, bari yazamamam uzerine yazayim dedim. Bence yavan bir yazi oldu. Kendime "cok salaksin" demek istiyorum su an. Bir yandan kendini ifade etme istegi, bir yandan kendini acmanin getirdigi ciplaklik utanci... Cocuksu duygular yasiyorum. 

3 yorum:

  1. Çok eskiden okurdum yazdıklarınızı. Yeniden denk gelmek, iyi-kötü hala buralarda bir şekilde paylaşımın devam ettiğini görmek güzel. İnsan sosyal mecrada da olsa bir takım yaşama belirtilerine ihtiyaç duyuyor. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. siz yazıyor musunuz bir yerlerde?

    YanıtlaSil
  3. Bir süre daha şurada olacağım gibi görünüyor: http://kara-kitaplik.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil