dertleşelim biraz çıkmazdayım..

[ekşi duyuruda arasıra birbirine benzeyen hayattan umutsuzluk duyuruları görüyordum. kendilerini, ve yaşamlarını bu kadar güzel ifade eden yardım çağrıları bir gün internetin derinliklerinde kaybolur diye arşivlerdim. her gün bir tane paylaşmak niyetindeyim.]

az çok prosedürü biliyorum..ben anlatacağım bir çok kişi laf çakmaya hakaret etmeye çalışacak farkındayım ama olsun hak ettim herşey kabulüm..niye bilmiyorum ama objektif beni tanımayan insanların fikrine yorumuna ihtiyacım var çünkü kapıldım bahtımın rüzgarına gidiyorum..öncelikle çoğunuza göre çok uzun bir yazı olabilir baştan uyarayım sonra küfür etmeyin...başlayayım..hayırsız bir evladım ben..kendini özel zanneden seçilmiş kişi zanneden ama bir halt olmayanlardanım bunu anlamam maalesef çok ama çok uzun sürdü..orta halli bir aileden geliyorum babamın en büyük arzusu eğitimdir takıntı derecesinde benden hiçbirşey beklemediler şuana kadar tabi onlarında yanlışları vardı belki bu noktaya gelmem de paylarıda vardı fakat asla kötü niyetli değillerdi hatta kendilerine göre haklılardı da..hayatım boyunca hiçbir iş verilmedi bana hiçbir sorumluluk almadım hep okumamı istediler derslerle ilgilenmemi istediler fakat bense ders dışında herşeye ilgi duydum..öz geçmişime geleyim orta okulu kolejde liseyide hiç hazırlanmama rağmen istanbulun sayılı anadolu liselerinden birinde okudum..fakat orta okuldaa o dönem bilen bilir d.g.m de yargılanma tehlikesi geçirecek kadar tehlikeli bir eğitim hayatım oldu..liseye ilk gittiğim günü hatırlıyorum sınıfa girdiğim ilk gün herkes kitaplarıyla falan ilgileniyordu birbirleriyle sizli bizli konuşuyordu şok olmuştum sonuç olarak o güzel insanların hepsini yoldan çıkardım hepsini kendim gibi bir hayata sürükledim dersle alakası olmayan işleri güçleri benimle ders asıp orda burda batak çevirip kahvelerde sürten bir nesil yetiştirdim..hala 4 arkadaş kardeş gibi devam ederiz onlar bile iyi ünilerde okumalarına rağmen kendilerini toparlamayı başaramadılar benim yüzümden..hayatımızın dönüm noktasıdır sana verdiğimiz o selam derler hala(bu arada yazı formatına dikkat etmiyorum eleştirebilirsiniz rahatlıkla)ilk sene üniversite hazırlık kursuna gittim yurtta falan kaldım hazırlanmak için fakt yurtta öğlen 1 de kalkıp okula gidip arkadaşları dersten çıkarıp kahveye giderdik akşam 9 gibi yurda döner uyurdum..malum ilk sene bir halt olmadı..2.sene tekrar hazırlandım(ama ne hazırlanma toplasan 100 soru çözmeden össye girdim)tabi gariban ailem gözümün içine bakıyor oğlum kazan mutlu et bizi mutlu olmak bizim de hakkımız bir gün yüzü görelim diyorlar..netice olarak yine kazanamadım..babam küstü benle bende atladım yazlığa gittim bir gün babamın ortağı aradı okumak isteseydin ne okurdun diye sordu şaşırdım ama işkillenmiştim de babam inşaat okumamı isterdi benim bende sırf kayıt ettirmesin diye makina mühendisliği dedim..ben tatildeyken babam benim yerime üni kaydını yaptırmış bir özel üniversitede makina mühendisliğine yazdırmış beni istanbula döndüğümde haberim oldu..neyse babamla barıştı oğlum artık başar göster kendini falan diyor..ama içinde burukluk var paramla okuyorsun lan tribinde haklıda sözüm yok ama bu benim okuldan soğumamı sağladı bir türlü adapte olamadım bizimkiler boğaziçi itü hayali kurarken kıytırık bi özel üniye kapağı atmıştım o da parayla tabi..neyse ilk sene geçti hazırlığı verdim bölüme geçtim..gazım o aralar anasını belleyecem bölüm 1.olucam kafasındayım ilk defa derslere de girmeye başlamıştım millet şoklarda herkes vay anasını senrahatol derselere girmeye başlamış diye konuşuyor..herşey güzel ilk vizelerden çakmışım 90 ı 100ü (tabi beni gaza getiren de bu istersem anasını bile bellerim oğlum kafası istediğim zaman yapıyordum çünkü)birden bir kız girdi hayatıma köpek gibi aşık oldum sırılsıklam..o kantinde ben kantindeyim o tuvalette ben kapısının önündeyim o bahçede ben bahçedeyim dersi mersi bıraktım tabi..(yanlış anlamayın çıkıyor sevgili falan değiliz)sürünüyorum bildiğin ne yapıyorum ne ediyorum bir türlü benim ona aşık olduğum gibi bana aşık olamıyor hep kafasında soru işaretleri var benim ilk çıkacağım insan evleneceğim insan olucak o yüzden resmi olarak çıkmıyoruz ama günde 100 msj atıyoruz(içeriği benim yalvarıp yakarmam kendimi rezil etmem tabi)öyle haftada bir buluşuyoruz falan ama ne oluyorsa olmuyor..ünideki 3.senemde dedim başlarım böyle işe bıraktım okulu..sırf pişmanlık duysun lan benim yüzümden hayatını yaktı desin diye ailemi gelecğimi hiçe attım bıraktım ailemden habersiz kaçtım istanbuldan koydum önüme bir harita gözümü kapattım koydum parmağımı ilk çıkan memlekete gittim..telefonum yok ailemin bana ulaşabileceği birşey yok..eziyet ettim resmen hem aileme hem kendime..kafamda tekrar üniye hazırlanıcam en kralını kazanıcam hem ailemle barışmış olurum hem de hatun görsün onun söylediği kadar duyarsız vurdumduymaz boş bir insan olmadığımı istersem sözümde durabileceğimi iyi bir eş iyi bir baba olabileceğimin sinyallerini vericem kafamda bu var..tabi bende konsantrasyon problemi var en şiddetli gaz bile 10 gün sürüyor maalesef 10 gün sonra dımdızlak kaldım allahın boşverdiği şehirde saçma sapan bir hotelde kendime geldim..aradım ailemi böyle olmuyor ben burdayım bana 1 sene müsade edin düzelticem herşeyi dedim..gitmeden önce babama mektup bırakmıştım baba en büyük hayalim senin gibi olmak seni seviyorum diye ..ilk kez söylemiştim bunu ona saklar hala mektubu..biz bunları konuşaamayız babayla ama bilsin istedim belki ölür kalırdım oralarda..herneyse velhasıl kelam gittiğim şehirde de nerde it kopuk tipler var nerde bir kaşar var onları buldum ve yine düzgün bir puan yapamadım..babam hiç bozuntuya vermedi artık benden umudu kesmişlerdi tek istedikleri şu lanet okulun bitmesiydi(şuan aslında lanet manet diye yazmıyor bildiğin ana avrat düz gidiyorum ama boş yere silinmesin bu kadar yazmışım diye fckin hell triibndeyim)babam gel kendi ünine kayıt yaptır zaten sildirmedik dondurduk dedi..mal gibi boynumu eğe eğe tekrar başladım ama öle bir seviyorum ki kızı yine gördüm yine mal oldum yine kıçında dolanıyorum..okul yine uzadı uzadı o uzadıkça ben gitmedim..o mezun oldu sonunda baktım olmuyor ailemden habersiz kaydımı sildirdim üniden..ama her sabah üniye gider gibi çıkıorm evden tekrar öss ye hazırlanıcam kafamda neyse böyle geçti annem anladı durumu ona anlattım herşeyi çok üzüldü babama ilk kez ylaan söyledi benim yüzümden çünkü babam rahatsızlamıştı :( bunları anlatsak bilse kalbi dayanmazdı.. :( annem madem öyle oğlum bu sene çalış gir bari iyi bir yere babana analtırız bir şekilde dedi tamma anne anasını belliyecem 1.olucam bu sefer falan derken yine aynı gaz geçti gitti yine iyi puan yapamadım..ama babama mecburen baba mezun oldum demek zorunda kaldım bu yaz..bari böyle olmayacak doğu avrupa ülkelerinden birinden gittim parayla diploma aldım işletme diploması hiç ülkeye bile gitmeden aldım.şimdi güya işletme mezunuyum...şimdi gelelim ben bunları neden yazdım mevzusuna..ben böyle şerefsiz biriyken doğruyu söylemek gerekirse yine de içimde kaldı üniversite okumak..artık yaş da geldi 27yaşındayım..ticarete atılmam evlenmem falan lazım.(hayatımda kimse yok kimseyi de istemiyorum zaten o kızı soracakanız o da evlendi çocuğu var şimdi pek sevimli bşi :)her gün bir fikir gelir aklıma kapılırım hayallere yapıcam lan bu sefer yırtıcama ailem benimle gurur duyacak derim 1 hafta sonra hevesim kaçar planı bile unuturum byöle de rezil bir adamım...şimdi size danışmak istediğim şu..ben artık ailemi utandırmak yüzlerini ağartmak istemiyorum..iş güç sahibi olmak istiyorum fakat aynı zamanda ya adam gibi bi üniden yüksek lisans ya da tekrar lisans yapmak istiyorum( bu arada diplomama göre ortalamam 3.80 ve çok sağlam 2 tane referans mektubum var toeflı falan saymıyorum bile :)iki yolum var siz beni aydınlatın lütfen..ya burda ailecek tanıdığımız bir abimizin müdür olduğu güzel uluslararası bir firmada işletme mezunu oalrak işe başlayacağım standart bir hayatım olucak iyi bir diploma alamamış hayallerim suya düşmüş fkat babamı mutlu etmiş annemi de az da olsa kederine derman olmuş olacağım..ya da kafamda tutacağına inandığım 100 numara bir ticaret planı var yurtdışı basedli misal gideceğim rusyaya moscow state üniversity de sağlam bir bölümde ya lisans yapacağım ya da yüksek lisans aynı zamandada ticaret planımı gerçekleştirmiş olacağım kafamda 2 sene orda kalmak var 2 senede ya zaten orda parayı vururum milyoner olurum ya da rusyada dazlaklar şişler beni ölür kalırım..yüksek lisans yaparsam 2 sene de bitmiş olur lisans yaparsamda kafamda buraya yatay geçişle geçmek var iyi bir üniye..misal ben hukuk okumak istiyorum rusyada hukuk okuyup buraya geçiş yaparsam derslerimi sayarlar mı acaba?saat sabahın 7 si olmuş daha uyumadım ne sorduğumu ne istediğimi bile bilmiyorum ne yapmam gerektiğini doğruyu söylemek gerekirse..sanırm ezcümle şunu demem lazım ben ne bok ymeeliyim size göre?yerimde olsanız ne yaparsınız?yazım hatalarna saçma cümlelere benim yaptığım tüm adiliklere rağmen okumayı bitiren herkese teşekkür ederim..küfür bile etseniz yazın amk bir cümle kabülüm