Fobi? :/

[ekşi duyuruda arasıra birbirine benzeyen hayattan umutsuzluk duyuruları görüyordum. kendilerini, ve yaşamlarını bu kadar güzel ifade eden yardım çağrıları bir gün internetin derinliklerinde kaybolur diye arşivlerdim. her gün bir tane paylaşmak niyetindeyim.]

Farklı bir bakış açısı yardımcı olabilir;

Sorun şu, hiçbir şeye devam edemiyorum. Okula gidemiyorum. Dışarı çıkamıyorum. Her gün yarın okula gideceğim diye düşünüyorum ama ertesi gün yine gidemiyorum. Okulda her şeyin bana çok yabancı olması dışında bir sorunum da yok. 2 farklı psikologa gittim, ama onlara da bir iki seans sonra devam edemeyip bıraktım. Görüştüğüm bir arkadaşım yok (eski arkadaşlarımla görüşmek istemiyorum). İlişkim yok (ilişki istemiyorum, sürekli bir şeyler yapmak zorunda olmak boğuyor). Çocukluğumda yaşadığım aile sorunları dışında (bunları da atlattığımı düşünüyorum) hayatımda hiçbir sorunum yok. Ama sebepsiz yere hiçbir şey yapamıyorum, hiçbir şeye devam edemiyorum. Günlerce evde olup hiçbir şey yapmadığım oluyor. 2 yıldır bu böyle. Okulu bitirememekten korkuyorum, iyice görünmezleşmekten korkuyorum, hep böyle gideceğinden korkuyorum.

Nasıl bunu atlatabilirim? :/

Yaş 21, kadın.
Depresyonda olduğumu düşünmüyorum. Asosyal değilim sanki. Gayet normal gözüküyorum dışarıda da.


eksikullanici http://www.eksiduyuru.com/index.php?m=d&id=321318

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder