Hayattan zevk alamıyorum

[ekşi duyuruda arasıra birbirine benzeyen hayattan umutsuzluk duyuruları görüyordum. kendilerini, ve yaşamlarını bu kadar güzel ifade eden yardım çağrıları bir gün internetin derinliklerinde kaybolur diye arşivlerdim. her gün bir tane paylaşmak niyetindeyim.]

Neden derseniz sevguili gençler .....(aslında çoğunuza göre büyuk dertlerim yok yani yolda dilenci görseniz onlardan daha iyi bir durumdayım ama şimdi problemler daha çok pskolojik)

1 Manevi boşluğum o kadar yukseldiki tuttuğum oruçtan zevk alamıyorum.Namaz kılıyordum bıraktım bir yıl oldu ve bu alkola karşı bakışım değişmete başladı (biri ağzıma koysa içiçek gibiyim ) yani bara gitmem ramazan olmasaydı hemen şu an bar mudavimiydim

2 bole aniden bilmediğim bir ortama girsem ne olur (mal gibi olurmuyum karı kız yalan sarhoş amale olursun )

3 yani bu kadar feci bir hale düşmem %10 ama yine zevksisizm yani şu an ölsem lan keşke ölmeseydim demem

4 Maddi duruma gelince yaş 21 aylık gelir 1000 tl civarı (babadan para almıoz ) ama ev araba yok herhalde 30 uma kadar bunlardan ikisi elde edemicem

5 şimdi aile ortamımı ve pek yaşantımıda sevmiyorum açıkçası
(babam iflas etmiş bir adam ,kardeşim salak bir tip ,annem de fedakar ama cahilce davranan biri )

6 hatunlarla aram da çok iyi değil yaş 21 sevgililk konularına hala giremiyorm ve yani çok kız arkadasım oldu ama bir tanesiyle sevgili pozisyonuna gelemedim

7 Aslında bunlar dert değil aranızda ne dertli kardeşler vardır

8 Namaz kılın demiş bazı arkadaslar abi bu namaza başlıyorum ama sonra bakıyorm ordayım burdayım yalan oluoo (bu gidişle cehennemlik ben ) lan lisedeyken en koyu fetocuydum sonra ne oldu bana

http://www.eksiduyuru.com/index.php?m=d&id=285182